Zamknij

Jak sprawić, by mężczyźni przychodzili do Twojego salonu fryzjerskiego?

00:00, 26.10.2021 | materiały partnera
Skomentuj

Panowie coraz częściej przywiązują uwagę do swojego wizerunku. Przejawia się to także w powstających niemal na pęczki zakładach typu Barber Shop. Widać więc, że powstaje coraz bardziej liczna grupa docelowa, której nie powinniśmy przeoczyć, prowadząc biznes w branży fryzjerskiej. Jak jednak zachęcić Panów, by zajrzeli do Ciebie, skoro, jak dotąd, obsługiwane w Twoim salonie fryzur były głównie Panie?

Wprowadź nowe usługi

Na początek przydałoby się wprowadzić usługi dedykowane Panom. W salonie masz już być może solarium, parownicę do sauny parowej włosów, czy urządzenie do keratynowego prostowania. To jednak nie zainteresuje większości mężczyzn. Do swoich usług wprowadź strzyżenie męskie, a najlepiej także możliwość trymowania zarostu. Zapewne będzie to wymagało przejścia kilku szkoleń lub zatrudnienia nowego pracownika – to działania, które musisz podjąć, zanim zaprosisz Panów w swoje progi.

Nie zapomnij o reklamie

Pracownicy są już wyszkoleni i gotowi do pracy z wizerunkiem Panów. Potencjalni klienci nie zostali jednak poinformowani, że mogą skorzystać z usług Twojego salonu fryzjerskiego w Lublinie. Absolutne minimum to dodanie takiej informacji przy szyldzie, w cenniku lub na wystawce zakładu. Możesz jednak pójść o krok dalej i poprosić odwiedzające Cię Panie, by szepnęły słówko znajomym Panom. Poczta pantoflowa to dobry i darmowy początek. Jeśli zaś nie chcesz czekać, zainwestuj swoją energię w marketing internetowy. Wówczas dotrzesz do szerokiego grona odbiorców.

Dostosuj sposób komunikacji

Nie od dziś wiadomo, że różnice pomiędzy płciami nie są wyrażone tylko cieleśnie. Sfera psychiczna jest także odmienna na tyle, by trzeba było stosować różne typy komunikacji. Pan, który już przekroczył próg salonu, musi zostać więc właściwie przyjęty. Nie zainteresują go rozmowy o ślicznych szpilkach na wystawie butiku z naprzeciwka. Może także niechętnie podchodzić do rozmów o poprawie kondycji swoich włosów. Wybadajmy klienta i naprowadźmy go na takie tematy, w których będzie czuł się swobodnie.

Spójrz na salon

Ważnym elementem jest także wystrój salonu. Przyjrzyj mu się krytycznym okiem. Czy nie wygląda „zbyt babsko”? Jeśli przeważają w nim: kolor różowy, styl glamour, damskie pisma o modzie lub katalogi kosmetyków to pomyśl, jak sprawić, by był bardziej przyjazny także Panom. Niektóre elementy wystroju można ograniczyć tak, by i mężczyźni poczuli się w naszym salonie fryzjerskim w Warszawie swobodnie.

Praktyczne rozwiązania

Mężczyźni lubią udogodnienia i nowoczesne technologie. Jeśli wcześniej w Twoim salonie nie było normą wysyłanie SMS-ów z przypomnieniem o wizycie – to czas je wprowadzić. Zastanów się także nad możliwością umawiania spotkań przez portale internetowe. Wówczas klienci mogą zarezerwować sobie wizytę w Twoim salonie o dowolnej porze. To bardzo wygodne i praktyczne, a takie nowoczesne rozwiązania bardzo przypadną do gustu Panom.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%