Zamknij

Łukasz Maciejewski jako ambasador słynnej marki na czerwonym dywanie w Cannes!

09:02, 20.05.2019 | Z.F
REKLAMA
Skomentuj

 W piątek, 17 maja podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes odbyła się ceremonia rozdania nagród w konkursie Nespresso Talents. Z tej okazji marka zaprosiła do Cannes dwie polskie osobistości bardzo dobrze znane w świecie kina. Magdalena Boczarska, aktorka i wielbicielka kawy oraz Łukasz Maciejewski, krytyk filmowy i ambasador polskiej edycji konkursu.

W obszarze wizerunkowym Nespresso jest mocno związane ze światem kina. Od 13 lat ambasadorem marki jest George Clooney. Aktor bierze udział w kampaniach reklamowych. Jest również aktywnym członkiem w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania dotyczące poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy. Ponadto marka współpracuje z wieloma festiwalami filmowymi, m.in. od 12 lat pełni rolę oficjalnego partnera Międzynarodowego Filmowego Festiwalu w Cannes – jednego z najbardziej prestiżowych festiwali filmowych na świecie. Podczas tego festiwalu odbywa się ceremonia rozdania nagród w konkursie filmowym Nespresso Talents, którego celem jest wspieranie młodych talentów.

W tym roku nagrodzone tytuły to:

Subak, Joshua Morrice

Ruffo, Marco Aurelio Celis

Seed Mother, Achyutanand Dwivedi

Konkurs Nespresso Talents powstał po to, by odkrywać młode talenty i inspirować filmowców na całym świecie do tworzenia pozytywnych zmian. Tegoroczny tytuł konkursu brzmiał "We are what we eat", a trzyminutowy film miał być nakręcony w formacie wertykalnym (9:16). Jury konkursu Nespresso Talents to skład ekspertów w konkretnych dziedzinach: Boris Diaw – producent i reżyser filmów krótkometrażowych, Brad Leone – krytyk kulinarny i James Thompson – fotograf i ambasador Nespresso w aspekcie degustacji.

Twórczość młodych filmowców z Polski już po raz drugi wyróżnia się na arenie międzynarodowej. W zeszłym roku do konkursu zgłoszono blisko 400 filmów z ponad 40 krajów, a film Polki - Anny Zoll "Heart Therapy" zdobył drugie miejsce. W tym roku na finałowej liście znalazło się 10 najlepszych twórców z całego świata i ponownie Polka - Karolina Kozioł, która na co dzień mieszka w Londynie i podbija brytyjski rynek filmowy. Finalnie jury wybierze trzy zwycięskie filmy, których twórcy otrzymają nagrodę pieniężną: 5000 Euro za pierwsze miejsce oraz po 3000 Euro za miejsca drugie i trzecie. Laureaci zwycięskich filmów otrzymają także zaproszenie na Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie zostaną oficjalnie ogłoszeni i uhonorowani. Dodatkowo laureaci konkursu wezmą udział w specjalnych sesjach mentoringowych w Cannes.

W związku z sukcesami polskich uczestników konkursu, marka pragnie przybliżyć Polakom galę finałową Nespresso Taletnts i Filmowy Festiwal w Cannes. Jednocześnie podkreślając swoje znaczenie w świecie filmu Nespresso zaprosiło do współpracy dwóch wysłanników, którzy bardzo spójnie łączą świat kina i kawy: Magdalenę Boczarską - aktorkę i wielbicielkę kawy oraz Łukasza Maciejewskiego - krytyka filmowego i ambasadora polskiej edycji konkursu. Oboje wzięli udział w ceremonii rozdania nagród w konkursie Nespresso Talents oraz uczestniczyli w ekskluzywnej kolacji "Battle Fooding vs Michelin" w strefie Nespresso zlokalizowanej na terenie Festiwalu w Cannes.

Więcej informacji na temat konkursu Nespresso Talents znajduje się na stronie: https://www.nespresso.com/talents/int/en/home

Info: Nespresso

 

(Z.F)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© tarnowska.pl | Prawa zastrzeżone